Trött...

Jag har idag varit till Hofors och lämnat tillbaka de böcker som vi fått låna av världens bästa handledare
(som vi hade under vår praktik i höstas)
Vi har också i det stora hela fått klart att vi kommer att få vara där igen under vårens praktik...sååååskönt!!!

Jag har också fått klart med sommarjobb i sommar. Jag hade kanske blivit jättebesviken om han inte frågat men nu gjorde han det och det känns himla bra det med.

Nu är det bara att ladda för kommande helg med fotbollscup och jag förutsätter att båda barna ska vara med och spela.

Nu ska jag skriva protokollet från styrelsemötet innan jag tar en promenad med hunden. Har ju skickat iväg Hasse så jag får väl ta mig an henne nu ett tag ;o)

ha de gött gott folk // Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0