jobbdag...och...

jaaa bilen är såld!
Min gamla opel ska gå i skogarna omkring Umeå...
Farväl lilla vän ; )

Det enda som är riktigt bra med det är att den slipper åka till Göteborg och då kommer den säkert att gå riktigt bra ; )

Det va liiite sorgligt att se den åka iväg, men jag har ju en riktigt fin och bra bil nu så
det gick över rätt fort.

efter att ha jobbat hela dagen har jag hunnit hem å byta om, skjutsa Rasmus på träning, lämnat tillbaka
saker till Edvin, Mats och Hillevi, hämtat Hasse i Gävle, försökt att få en kopp kaffe hos Leif och Ann-Katrin - ingen hemma, och hos Peter o Sara - på väg bort.

Vi åkte hem i stället och gjorde vårt eget kaffe ;)
Nu ska jag gå och ta en dusch och sedan sussa, i mon har jag ett kök som måste saneras för att fungera.

Sov sött alla






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0