nu börjar de hända saker

mmm precis!
i morron kommer det en ev. köpare på min bil!!!!
UNDERBART! jag hoppas som tusan att den åker väck nu!

Har idag jobbat "kortdag" - riktigt skönt!
Åkte sen hem till Jessica och drack en kopp kaffe innan jag åkte hem till "bastun".

Jag har nu precis tagit ett dopp och ska strax gå och sussa...

Men innan det;
HALLÅÅÅ
När ska folk tröttna på att läsa om Michel Jackson?
Det är sååå jävla trist att hela tiden bara läsa om vad som ska hända nu och hur barna ska få det och vem som ska få förvalta pengarna???

Jävla trams och dessutom står det INGENTING annat i tidningarna...
Men å andra sidan står det kanske bara skit annars också...

Nog om de, nu har jag fått gnälla klart, kanske går att läsa mellan raderna att jag inte gillade/gillar
Michel Jackson nåt vidare...


R.I.P
This boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0