på väg hemåt

ååååååå va skönt! GPS:en visar att vi ska vara hemma 21.46!
Man kan ju njuta av att få sova i sin egna säng i natt!!!

Har precis pratat med Ingela på ICA och det blir att kasta sig in i trassel direkt - men va fan
livet är ingen dans på rosor eller hur ; )


Jag har en heldag sedan tror jag att jag har två eftermiddagar, men jag vet inte riktigt!
Jag är totalt datum- och dagvill haha efter två veckor!
Det är nästan sanslöst.


Men det ska bli skitkul att jobba igen efter några lata dagar i Fårösund.
Sedan har jag hört att folk har planerat åt mig för nästa vecka, så vi ska se hur vi ska
fixa det så man inte glömmer någon tid eller plats som man skulle ha varit någonstans.
Kan ju bli kaos då ; )
Fast jag är inte oersättlig så det ska väl lösa sig antar jag.


Nu ska jag kolla på vägen så jag inte blir åksjuk, fast jag har iofs tagit åksjuketablett, men man vet aldrig.
Och vet ni?
Nu har Hasse kört in ett par minuter - han längtar nog också hem haha
Synd att vi måste handla lite innan vi kommer hem, annars blir det hungrigt i morron...

cul8er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0