shopping

ja det är väl vad vi har sysslat med hela dan...
eller...jag har mest bara gått runt å kikat...
letat efter ett nytt batteri till videokameran, nåt kul till ungarna och lite så...

Mest strosat runt.
Sedan åkte vi tillbaka till vår stuga som varit helt tokperfekt för oss.

Vi har ett hus för oss själva, det har fyra rum, tre med en våningssäng i varje och ett med två våningssängar.
Vi som delar detta hus är;
Ingmarie och Stig
Rickard och Sofie
Peter, Sara och Max
Lars-Tony och Edvin
Rasmus och Anna
Hasse och jag

Sedan är det ett samlingsrum där vi kan umgås... och ett eget litet kök där man till och med kan bada i diskhon...

Ett riktigt fint område som man faktiskt kan bo på vid andra tillfällen om man ska kombinera shoppingresan med andra aktiviteter..

Jag skickar med lite bilder fast jag har inte fotat så mycket ännu...

Trångt och litet men inte mindre skönt...

Det största rummet...

Rickard på biltävling

Turturduvorna ska försöka läsa...

Paus i brummandet

Sådan fader sådan son ;)

Saknar ord...

Men det ser onekligen skönt at att ta en tupplur mitt i biltävlingarna...
SNARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0