sköna söndag

Så va min lediga helg över... eller egentligen inte riktigt, börjar ju inte förrän kl 14 i morron.
Har idag varit på bröllop - ett, vad ska man säga...., lite annorlunda sådant...
Men det var trevligt! så trevligt att vi höll på glömma bort att vi skulle på möte...

Möte om Gothia cup.
En massa praktiska saker diskuterades och bestämdes.
Nu överlåter jag planeringen till de som vill ta över - nu förvandlas jag till "fotbollsmorsa" och INGENTING annat!
Känns lite överflödigt att hålla igång detta när det finns andra som tycker att de kan ta över.

Rasmus och Anna har varit underbart duktiga idag och målat huset. Inte hela men ganska mycket!

Dessutom fyller en av mina underbara syskonbarn 25 år idag

Sorry att vi inte kom, men vi får ta det en annan dag - jag antar att det varit fullt upp idag ändå!?!

Om inte annat får vi ta  det när vi kommer till Åkulla..

Nog om det
Jag ska jobba tre! dagar till nu sedan drar vi - bort och iväg!
Falkenberg (boende på vandrarhem Åkulla) - STCC, Ullared och teater
Göteborg (boende i lägenhet) GOTHIA CUP - äntligen "Grand Finale"
Gotland (boende på vandrarhem i Bunge) - en massa mys ; )

mmm
Men några orosmoln finns ju - som alltid.
BILFRÅGAN!

Men det visar sej ju så klart ; )


Kommentarer
Postat av: blondstar - nybliven mamma

nej skorna får stanna hemma i garderoben :)

2009-07-06 @ 17:05:45
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0