Tänk...

...att ett gult hus-ett speciellt sådant -  kan vara sååå underbart att se; )
Och vet ni? Det har gått alldeles utmärkt att semestra utan husvagn!

Dessutom fick Opeln stanna hemma i år och bilen vi nu åkte i fungerade alldeles lysande!!!
Trots att vi har kuskat genom Sverige utan blinkers haha, men det va ett fel som vi visste om.
Det är lite småsaker som ska åtgärdas, men inte förrän i augusti
- fast vi är ju snart där också...

Nåväl gott folk,
nu är vi hemma och har lämnat tillbaka pojken vi lånat, maria har stängt in sig på sitt rum och
Hasse!
ja ni kan väl aldrig gissa vad han gör???

Årecis - jag hörde att du sa det...han har åkt och jobbat!!!
Man tror knappt det är sant - eller?

Men jag har i alla fall fått all packning där det ska vara nu och i morron efter jobbet blir det till att starta ett krig i tvättstugan.
När det är vunnet så ska resten av huset få sej en omgång också, fast jag får dra ut på det lite, man ska ju inte förta sig direkt man kommer hem eller vad tycker ni?

Skämt åsido, det är som så att hallen är smockfull med pinaler från husvagnen - som ska läggas på något finurligt ställe och dessutom har jag halva eller egentligen hela badrumsinredningen på samma ställe så vår hall är inte att leka med just nu kan jag säga;)

Men what a fuck!?!
Hasse ska väl göra något han med nu när han e ledig och jag jobbar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0