trevlig kväll

Efter en dag full med bad och "soft" åkte jag ner till Jessica eftersom jag blivit ditbjuden att äta.
det blev en riktigt trevlig kväll med god mat och en massa skratt.

Anso och Rosie va där också och sedan kom Lindkvists så vi va ett gäng som satt där
och tjattrade i kvällen.

Idag blev jag väckt av en som ville köpa husvagnen! kl 06.48!
Nåt pucko som ville köpa den för att sälja den vidare - skulle väl pruta som en galning först...
Nu kan det väl hända att det finns prutmån på den men HALLÅÅÅ!
Nu va det seriösa köpare som vi ville ha!



vad dagen bjuder på det vet vi inte ännu, men en tripp till köpis kanske??
Det regnar idag och jag skulle verkligen behöva köpa de där skåpen jue...
Kanske Maria följer med mig eftersom Edvin ska  hem och fira storebror som fyller år...

Det visar sej
Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0