wow

äntligen kom jag in här igen för att skriva ett inlägg ; )
Igår kväll va jag fram på IP på festen för Hillevi och Karin.
En av anledningarna att jag var det va för att Edvin och Albin skulle spela och sjunga...

Och hallå! Gissa om man fick gåshud och blanka ögon!
Gud va duktiga de är!
Och Edvin kan ju bara förstå att sjunga ska han få göra oftare här hemma också...

Hillevi - va riktigt stolt!
Vilka fina pojkar du har! Alla fyra!!!

Nu ska jag skryta lite över mina ungar också - Rasmus har ju som ni säkert förstår flyttat upp till lägenheten.
Första steget till "vuxenlivet" och det gör att separationsångesten inte blir så stor och så direkt!

Jag har nog inte fattat hur jobbigt det kommer att bli när ungarna flyger ut!
Har kanske hängt upp för mycket  av mitt liv på dem eller?

Nej jag vet inte, men jag har i alla fall kommit på att jag ska försöka hitta något eget,
men å andra sidan är jag ju på väg med det också ; )

Kanske vet man undermedvetet när det är dax?
Men varför känns det då så konstigt och sorgligt när man tänker på den kommande separationen?

Man kan ju bara hoppas att man i alla fall har en riktigt bra kontakt med sina barn och att de vill fortsätta att vara med på roliga saker och umgås med oss...
fast innerst inne är jag inte så ororlig för det för jag tror att vi har ganska roligt när vi gör saker tillsammans

Nej mina vänner, jag har en trött dotter på Krusasvändan som ska hem så jag får väl klä mej och hämta henne...

På återseende


Kommentarer
Postat av: syrran i röda huset

Vaddå något "eget"?

2009-07-27 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0