bra väder...

...för shopping.
Tyckte i alla fall Maria ; )

Hon köpte ett par lila högklackade pumps på skohuset, fyra toppar på H&M
och ett par byxor, en bh och ett par bikinitrosor på Cubus.

Själv köpte jag mig en ny telefon - jag hoppas nu att den här är bättre än den jag hade innan.
Det gick ju igenom med reklamationen så nu vill jag att den här fungerar i åtminstone tre år!!!


Hasse har varit den goda mannen idag och skurat väggarna på toaletten så det tar sig!
I morron ska han prata med glasfixarna få se om det går att göra något av de idéer vi har.
Skulle det funka så är det bara att kolla om allt vi vill ha från IKEA finns hemma och så vips! är det klart

njaääe, kanske inte så fort men nästan.
Det ska i och för sig kaklas och fogas också och det tar ju sin tid, men vi ska väl vara klar till semestern i alla fall??

nu ska jag sussa för i mon börjar den stora renstiden!
På flera vis kan jag avslöja, men den ena biten är de garderober som finns i mitt sovrum, varav den ena är PROPPFULL av en massa pussel, spel och pinaler sedan Johnny och Rasmus hade sitt gemensamma rum där
gissa om det är gammalt strunt som kan kastas???

Nu har vi också bilen till försäljning - finns på blocket liksom husvagnen
jag hoppas att någon stackare skulle vilja förbarma sig över dem.
Vi behöver dem inte längre, fast de är jättefina - åtminstone husvagnen ; )

Krambanan

" Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?

I must be strong
And carry on,
'Cause I know I don't belong
Here in heaven."
Eric Clapton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0