en bra dag

såå, ytterligare en bra dag.
jag har varit med min mamma på shoppingrunda och hon hittade ett par riktigt fina blusar.
men innan det hann vi hälsa på ett litet underverk;

Lilla MAX!!!

Efter det besöket åkte vi till Owes, men vi hittade inte så mycket där så vi åkte till köpis.
Vi röjde runt lite i affärerna och hittade lite saker här och där innan vi åkte hemåt igen.

Efter detta äventyr så åkte jag och Maria fram och kollade på fotboll, damerna spelade mot Hofors och
...plötsligt händer det...
De vann!!! med 3-1 va jätteskönt att det blev en seger till slut.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra härnäst;

1. plocka ur det sista på toaletten
2. ta reda på tvätt och få undan lite kläder
3. duscha och lägga mig...

hmmm...det tål att tänka på men jag satsat en slant på det tredje alternativet..



Ha det bra...

P.S Välkommen tillbaka till laget Therese ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0