jaa..jooo...neeeeeeeeej

Mmmm...så låter det ofta på våra fotbollsmatcher...
Våra lag har lite svårt att näta...

Tjejerna (div 4) förlorade borta med 2-0
Damerna fölorade hemma med 2-0 (tror jag det blev)
Herrarna förlorade borta med 2-1

Det är sååå ledsamt när det blir så, men idag gjorde vi i alla fall ett bra jobb, men som sagt - det är svårt att göra mål.

Har annars jobbat hela dagen och det har gått riktigt bra, fast jag känner att jag lever om jag säger så...
Jag ska ta reda på en torr och ren tvätt-skvätt innan jag ska sussa...

Vill också tala om att jag har en riktigt duktig dotter här hemma.
Hon har bytt i både tvätt och diskmaskinen idag, hängt en maskin med kläder, röjt lite uppe, klippt gräsmatorna hos både oss och grannen samt gjort mat till sig, bror och far...



Kanske kanske kan vi ta en funderare på den där resan vi pratat om; )

Sov sååå sött nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0