kommit ikapp...

nu känns det som att jag hittat mig själv igen.
Jag har sovit bra och har fått en hel del gjort idag.

Diskat två maskiner (ni kan ju bara gissa hur bänken såg ut innan)
tvättat två maskiner kläder - men det är nog 22 maskiner kvar *suck*
vi har haft litteraturseminarium - som jag i och för sig inte kunde delta i till fullo eftersom jag inte öppnat boken sedan i onsdags!
jag har varit med Maria till Gävle för vaccination
och jag har hälsat på min vän och f.d kollega - världens mest envisa "kärring" - Gunilla efter att hon kommit hem efter sin hjärtsmäll! (krya på dej!!!)

Och sist men inte minst har jag varit på fotboll
Årsunda - Norrham
3-2

Sååå skönt med en seger - ÄNTLIGEN

nu kom min - än så länge - granne så jag får väl avsluta bloggandet för idag...

Men innan vill jag bara ge en underbart doftande ros till min älskade man!
Han har äntligen kommit på att vi vill ha en annan bil ; )

sov sött världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0