nattugglan

...kan inte sova för jag har "pirr" i armarna!!!
Man blir såå irriterad när man vaknar mitt i nätterna och har domnat bort från axeln ner till fingertopparna!
Fan om det kunde ge sej!
Men jag har inte skött om mina stackars axlar - de behöver behandling minst en gång i veckan...

Nåväl gott folk,
jag ska väl i alla fall göra ett nytt försök nu, men innan vill jag passa på att önska alla mina nära och kära en riktigt trevlig midsommar!!! Jag hoppas att vädret håller sig någolunda torrt i alla fall...

Jag ska jobba mellan halv nio och kvart över tre, men sedan kan jag fira lite också

Stor sommarkram från mej...

Kommentarer
Postat av: virve

Vad jobbigt för dig med pirrandet, hoppas du/ni får en bra midsommar. tack för ni finns för min Dotter

Kram

2009-06-19 @ 08:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0