Såja

Då var den sedvanliga årliga träffen med släkten avklarad...
Det saknades några och de var SAKNADE!!!
Men hököra går ju före släktmiddag...(förståeligt)

Nåja, jag fick en digital fotoram som jag önskade mig - tack tack, den kommer att komma till användning, och INGEN kommer att går säker i fråga om den, utom fotografen ; )

Idag ska Hasse och jag gra en liten utflykt i värmen, får se vad som kommer av den utflykten...
(hoppas hoppas)
Fast just nu är han på IP och jobbar, det finns onekligen en himla massa att göra där och nu när det är uppehåll så passas det på att bli gjort...

Maria håller på försmäktar i värmen - konstigt, jag trodde hon gillade värme.
Anna jobbar på förmiddagen
Rasmus är placerad där han brukar - framför datorn
Edvin vet väl inte riktigt vad han ska göra stackarn med Marias dåliga morronhumör...

Men men så e livet i berga just nu - själv ska jag ta en tur till tvättstugan innan Hasse kommer och hämtar mej.

Ha en bra dag nu i solen och sola försiktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0