Slarvat...

Jag har slarvat med att uppdatera bloggen, men jag har inte gjort så himla mycket...jobbat hela helgen, vilat, ja eller?

Jag firade midsommaraftonen med underbara familjen - Mamma, två systrar och, åtminstone delar av, deras barnaskaror.
Mysigt värre!
God mat, roliga lekar - även om jag tycker att det borde slå högre att vara bäst på 12 st frågor än att kunna balansera på ett måttband. Eller hur???!?
Jag gick hem tidigt eftersom jag hade jobbdag och dessutom va ganska ont i kroppen...

På midsommardagen fick jag så ÄNTLIGEN lite hjälp med mina stackars axlar.
Karin förbarmade sig över dem efter att jag jobbat klart.
Sedan åkte jag till "den andra släkten" och åt hos dem.
De hade samlats hos Krister och Gunilla och det va massor av goda vänner där!
Jag skjutsade en del av dem till Strandbaden innan jag åkte hem och la mig.

På söndagen va jag rätt mör så jag bara satt...efter jobbet...

Idag tror jag att det är måndag och jag har jobbat klart mitt första (av två) "jobbmaraton för sommaren ; )
precis som om sex dagar på raken är sååå jobbigt, men faktiskt så är det det!

Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner till min kudde för lite kramkalas...
i mon då ska jag sova läääääääääänge! Sen tror jag att jag ska gömma mej på oviss framtid...
hmmm varför?? det visar sig i morron... ha de

Tack å hej- leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0