Sommarlov

i fyra dagar i alla fall!
Men för det kan jag inte säga att jag kommer att sitta sysslolös!
Jag ska "tömma" toalettutrymmet uppe för att kunna rusta där.
Jag har skolavslutningar både på onsdag och på torsdag.
Jag ska göra en smörgåstårta som är beställd.
Jag ska ta med min goa mamma till köpis, Owes och Plantagen mm för att handla lite - men mest för att umgås.
Mamma och jag ska också passa på att åka och kika på det lilla underverket - MAX - och gratta hans stolta föräldrar.

Sedan ska jag jobba på fredag sen har jag en ledig helg.

Ja helt utan fotboll kan jag inte heller påstå att veckan blir eftersom det är fem matcher som jag kommer att kolla på.
 Men det är ju ren avkoppling haha...

Kan också tala om att jag har tagit ytterligare ett steg framåt på mitt "NEJ-ÅR";
Jag har meddelat att från och med den 1 augusti kommer jag inte att vara ansvarig för minnesstunderna på sockenstugan. Efter nästan 20 år tar jag farväl av det också
(usch va gammal jag känner mig nu)

nu e de mat. bye
NEJ till Futura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0