varmt väder

MMM man kan onekligen säga att det är VARMT!
Jag va tvungen att hoppa i poolen direkt jag kom hem, jag höll på att koka sönder!

Har i alla fall jobbat idag och det är bra för då kan man svalka sig i mejerikylen med jämna mellanrum ; )

Sedan hämtade jag Maria från hennes träning och efter det kom Edvin och Dennis för ett dopp.
Hasse har också haft påhälsning av Åke - en "arbets" som han camperat med i Tyskland.

I morron har jag en ledig dag - så ledig den nu blir.
Måste handla mat till veckans "matsedel" som Maria och jag lyckats knåpa ihop,
Jag ska också åka till Ikea och fixa de delar vi ska köpa där till toan.

Ev. ska vi också åka för att undersöka nästa del i min "surprise" - får se när jag kan berätta om den ; )

Jag har pratat med en människa idag som inte tycker att jag va/är tokig för att jag lyckas se "döda" i mina kort.
Hon såg också, och inte bara en...(vilket inte jag heller gör- de e många på kortet)

Nu ska jag absolut fortsätta på den linjen, så det så.
Men inte förrän i höst, nu ska vi försöka att så snabbt som möjligt få till ett möte ang. Gothia cup
om;
hur och när avfärden äger rum
vilka som ska åka buss
när ska vi åka hem?
och en massa andra praktiska saker...

NU är det sovdax.
cul8r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0