Varmt!

Mmmm alla soldyrkare, nu har ni fått så ni blir nöjda?!?
Själv sitter jag sååå gärna i skuggan...

Det står på skötselråden som följde med mig att...
"trivs allra bäst på skuggig til halvskuggig plats, absolut inte sol. Kräver mycket vatten..."

Men men, jag klagar inte, det är helt OK med sol och värme, trots att det innebär en massa dåligt samvete för en annan som inte tar det tillvara.

nu har jag ledigt i flera dagar ända till på måndag - sååå himla skönt!
Jag tycker det är roligt att jobba också, men man behöver de lediga dagarna också - ABSOLUT!

nu ska jag försöka få hus å hem att se ut som ett hem innan lördag eftermiddag då vi får besök av släkten.
Fast de vet ju i och för sig hur det brukar se ut här så de är van...
orkar jag så orkar jag annars blir det som det blir...

ska handla och beställa köksskåp i morron från IKEA...

Jag satt och kollade på korten som är sparad i min telefon idag och gissa om jag blev rörd och berörd när jag såg ett av korten...




Man får rysningar och jag kan säga att jag fick en ny syn på mycket efter detta kort!!!

Han finns med oss och håller ett vakande öga...
i detta fall över Maria som tagit bilden på väg till skolan...

delger er med ett par underbara bilder från dagens bad (ett av dem)



Kommentarer
Postat av: Karin

Men gud vad jag ryser nu.. Våran älskade skrutt.. Knäpte hon bara ett kort sådär ändå..? Eller på något speciellt..? KRAMAR..!

2009-06-25 @ 18:48:23
Postat av: Peter Z

:O

2009-06-25 @ 22:34:00
Postat av: Karin

Det har jag alltid varit övertygad om.. (:

2009-06-25 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0