Hemma igen

Sååå va man då hemma igen i kalla Sverige och faktiskt är det så att det känns jättekonstigt.
Det är så overkligt på nåt vis...

Man går omkring som en zombe, man är skittrött efter den långa resan, man håller på att somna hela tiden så man måste se till att man har något att göra hela tiden. När man tittar ut genom fönstret så är det ... -bara vitt!!!

Inga palmer, ingen pool, (som man ser i alla fall), inget gräs, ingen sol???

Har vi överhuvudtaget varit borta eller har man bara drömt???

Nej nu är det nya tag som gäller men vette sjutton hur det blir i morron. Kan vara så att jag skulle behöva vara hemma en extra dag för att sondera alla intryck och se över vad jag måste komma ikapp med...

Och det där f-b moodel, det kan de stoppa upp någonstans. Fungerar ALDRIG när man skulle behöva komma i kontakt med någon...(SUCK)

Nu ska jag...tvätta lite kanske...packa upp, hämta hunden och sedan ska jag sooooooooooova!!!
Men däremellan någonstans ska jag ringa världens bästa MIA och checka läget lite ;o)

Tack förresten "övriga" familjen (2) för blommorna!!! Det va mysigt att komma hem och ha färska blommor på bordet ;o)


Typ såhär känns mitt huvud nu kan jag säga!!

Kommentarer
Postat av: sara

skönt att ha er hemma igen! så man vet att allt gick bra :)

2009-03-10 @ 13:05:17
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0