lördagens blad...

jag valde att ta en lååång sovmorron och därefter en rejäl stund med studielitteraturen. Efter det va det "luftslottet som sprängdes" som saknades så jag slog igång den och passade på att städa undan lite medan jag lyssnade på - vad jag tycker - den bästa bokserie som finns...

Micke kom med barna och vi satt och fikade i godan ro när bomben föll!
Molin ringde och undrade vart Rasmus va och han kom på att han tagit fel på tiden!!!
jisses vad fort det gick att bli klar och komma in till Sandviken. Match mot Högbo - ingen höjdarmatch, men men...

Sedan va det bara ilfart hem och byta om och så iväg igen... Skjutsa Rasmus till Anna och in till Gävle för att gå på bio
- män som hatar kvinnor -
klart sevärd film!


När jag kom hem sedan kom Jessica ner och surrade lite och nu ligger jag i sängen och skriver.

Det var min lördag och jag tycker väl att jag fått en himla massa bra gjort?! Men jag kanske skulle ha hunnit göra det å det å det också?? Äsch - det är ju en dag i morron också...

sov gott världen - och kom ihåg att ställa om klockan.... Nyss haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0