Män som hatar...

kvinnor... ÄNTLIGEN har jag tagit mej tid att läsa boken. Och nu vill jag bara läsa mer, mer...och det finns ju två till ;o)
Har idag inte gjort så mycket alls, borde ha bjudit upp dammsugaren till en dans, men hade liksom ingen lust - precis som om man någonsin har det??!

Rasmus har födelsedag idag, men på grund av hans morsa som fyllt 40 har han fått lov att vänta!!
I helgen kommer släkten så då får han vänta till dess han med. På gott och ont i och för sig, eftersom man i det fallet bara behöver ha fikaservering en dag i stället för två... Och mars *suck* vilken månad!!! Vi har typ 20 st som fyller år då så nog blir det kalas så det räcker!!!

I morron ska jag i alla fall baka bullar och nån kaka och kanske nån mjuk kaka. Har bett om lite hjälp med tårbottnar, men vi får väl se. I värsta fall får man väl köpa sådana...

Tvätten är i alla fall avklarad så efter baket får man väl ta den där dansen så det ser lite respektabelt ut här, fast det kanske räcker med övervåningen? Vi brukar ju alltid sitta i köket så det får väl bli lika denna helgen också.

Nu ska jag inte tråka er mer idag - bilderna får tala sitt egna språk får se om ni kommer och fikar i helgen...
(Ett skämt!!! släkten får komma på lördag - resten får komma på min fest ;o))


Bregottkakor

Bullar

Chokladkakor

Morotskaka

Syltkakor

Prinsesstårta

Marängtårta

Och i frysen väntar en mmmmumsig
Amerikansk cheesecake
Cheesecake


Kommentarer
Postat av: Helena

Kanelbullarna var supergoda! =) smakade en i Fredags eftermiddag, synd att jag inte kunde få i mig hela. (var krasslig även i Fredags) MEN i Lördags kväll kom abstinensen efter kanelbullar =frisk! Så raka vägen fram till Ica för att köpa en påse. Inte lika go som dina men men, kanel iaf..

2009-03-16 @ 12:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0