På rätt spår

Såå va man då på rätt spår igen. Efter resan har jag känt mig som en yr höna. När är det dag, när är det natt?
Fast så är jag kanske för det mesta? Jag har skitsvårt för morgnar - kommer liksom inte igång. Men sedan på nätterna går det jättebra att vara vaken och göra saker haha
Fast övriga familjen gillar inte att jag dammsuger och så då - undrar varför?

Hur eller hur så har vi ju praktik nu och det är så kul, tänk att ha det så alltid när man ska ut i jobb sedan...
Om man nu får något jobb, fast det ska man väl få? På nåt ställe borde man väl passa? Har ju inte haft så svårt att få jobb tidigare så det ska nog gå. Och jobbet på ICA kanske kan utökas om inte annat?

Nog om det nu.
Har ni någon gång träffat någon genuint elak människa? Jag menar verkligen elak - som i ond? Jag har det och har väldigt svårt att veta hur jag ska förhålla mig. Man vill försöka hjälpa till, vara trevlig, försöka på alla sätt men personen ifråga misstolkar ALLT och pratar elaka saker bakom ryggen på en. Det är inte lätt, men jag har kommit på att bästa sättet för mig i alla fall är att bara ignorera så långt det är möjligt.
Det är tur att man inte träffar många sådana. Därför är det så himla härligt med pluggandet eftersom vi där är rätt lika i vårt "tänk".

Jag kommer att sakna det här den dagen jag är klar - vad händer då med alla kontakter man knutit? Jag vet att man säger att vi ska försöka hålla kontakten, men kommer det att bli så?
 Förmodligen inte - tyvärr...

Men den dagen den sorgen.
Jag har idag fått info av Maria om vår opponering och det ser väl OK ut sedan håller jag på finputsar på den rest jag har sedan vi var borta. hoppas sedan att det blir OK för det är inte kul att släpa efter. Nu var detta mitt eget val, men det ÄR jobbigt med rest, momenten efter tar ju också tid och kraft...

Ska väl ta och sova nu igen då för att ta nya tag i Hofors i morron då vi ska träffa den klass som vi ska följa under resten av praktiken, men bl.a gruppvägledning och så - spännande!!!

Höres 
Sov gott!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0