presenter...

Äntligen har jag fått hem ringen som jag beställde i stället för halsbandet som jag fick i present. Nu kan jag visa er och än en gång tacka för presenten på min hmmm... födelsedag!!!


Jättefina!
Nu väntar jag bara på att få armbandet som jag lämnat in på omgöring
Men för att de skulle göra det måste jag lämna in lite mer skrotguld - precis som om man har sådant liggandes slängt hemma??? inte jag i alla fall, vad jag vet, men jag får väl leta så kanske man hittar nåt.

Har haft en veckas praktik igen då och det känns sådär...
Tiden går så himla fort när man har roligt och det händer något hela tiden vilket är bra så man ser "pulsen" i yrket.

Nu ska jag ta en prommis med hunden tror jag och njuta lite av solen, sedan göra mat och ev ta Maria med mig på bio.
Jag tycker att vi kan unna oss det nu och så är ju Hasse borta i alla fall så han kan inte säga så mycket.

Vi får väl se hur det blir med det...

Had´e så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0