söndag kväll...

Efter en söndag som varit rätt slö. Det enda vettiga vi gjort är att gratta Lina - träffat underbara släkten. Vad skulle man göra utan alla dem som man tycker så mycket om???

Jag gör inte så mycket annat än lyssnar på den skitbra boken, varvat med studielitteratur. Men ärligt har jag lite dålig koll på vad som står i de böckerna, "Luftslottet som sprängdes" är ju så mycket roligare ;o)

Sedan kan man ju snacka om att man är disträ för tillfället.
1: Jag missade ROBINSON!
2: Jag missade UGGLA!!!

buhuuu... hoppas att det blir repris och att jag kommer ihåg då.

nu ska jag bädda rent och ändra tiden på alla klockor - lite irriterande att de visar fel, det tar ett tag att komma på att klockan är lite mer...
Sov gott världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0