TACK TACK TACK

alla ni som skickat grattishälsningar!!! man blir rörd att så många kommer ihåg en fast man smitit undan!!!
Fast jag har inte smitit helt! När vädret är (eller ska vara) hemma som det är här nu då partar vi!!!!

Jag - vi - har haft en helt underbar dag här idag, varmaste dagen sedan vi kom hit tror jag och vi har tillbringat den på Magic Kingdom. Parken var sig lik men omgivningen hade lixom växt med MASSOR av hotell runt omkring!!!

Jag skrev till
L-T att färg är nåt vi inte riktigt har fått, men idag så...hettar det rejält kan jag säga och på fler än ett sätt känner man sig som en kokt kräfta ;o)

Jag har fått örhängen av Hasse och en helt underbart fin tavla av Syster och stig, Maria och Rasmus...
Men resan i sig är ju present nog!!!

*Nu ska jag sluta tugga och visa i bilder vad vi gjort idag...

Än en gång TACK till ALLA som skickat hälsningar! Och GRATTIS SARA på 20-årsdagen - love you!!!


Mimmi Piggs hus

Askungen med sin prins

Nalle Puh med sin älskade honung

Snövit och häxan

Anna och Rasmus med Törnrosas slott i bakgrunden

Maria utanför "Tomorrowland"

Den underbara tavlan jag fick

Som ni säkert förstår har jag fotat en himla massa mer, men dem får ni komma hem till mig och titta på om ni vill se dem...ha det bäst nu alla och ta hand om er'!!!
Vi ses snart ;o)

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill ha ett mimmi pigg hus!! :) så fin tavla o jag vill se massvis med kort sen :)

2009-03-08 @ 23:05:21
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0