The last day...

Idag gick vi upp och städade huset och packade ut i bilen och lämnade "vårt" hus...
Vi fick knappt plats i bilen och ändå va vi och köpte de sista presenterna idag + en ny väska till mig som jag kan ha när jag åker till Stockholm...

Vi hade bokat sista natten på ett hotell - en svit där vi kan bo alla... Anna skickade vi iväg till hennes släkting eftersom hon ska fortsätta en vecka till här i Florida.
Hotellet vi bokat va till allas belåtenhet tror jag då man kunde bada i poolen (uppvärmd) och vädret va kalas för att det skulle vara skönt att bada...

Vi ska nu ta en promenad i omgivningarna för att pejla läget och insupa den "floridanska" kvällsatmosfären en sista gång - för den här gången!!!

I morron blir det flygresa hela dagen så nästa inlägg blir från kalla Sverige ;o)


Vår eminenta packning (hur faan ska vi komma hem med allt detta???)

Poolområdet pådet hotell vi hittade på

"Badjävlar"

Soldyrkare och skuggafanaster

MMM man har ju något att drömma sig illbaka till...

Kommentarer
Postat av: carolin

bra att ni kommer hem nu, så det blir sig likt!!

gillar kommentaren : "badjävlar".



men för dom som inte vet vad badjävlar är så kan jag göra en kort förklaring - sommarstugsfolket i Paradiset/Långängarna även känd som BADJÄVLAR.



med kärlek.

/carolin

2009-03-09 @ 16:20:56
URL: http://curolin.blogspot.com/
Postat av: blondstar

ja nu får ni ta o komma hem :) nu har ni varit borta länge nog :) vi ses säker nån dag :)

2009-03-09 @ 22:45:18
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0