Ännu en fredag

det är inte klokt vad fort dagarna och veckorna går...
Idag har jag verkligen bara slöat... fast inte alls egentligen. Har massor att göra
hela tiden så jag hinner inte med allt jag vil göra. Hur ska man göra för att mer strukturera upp sin tillvaro?

Jag hinner knappt prata med familjen, än mindre vänner och bekanta, men vad värre är så gör jag
saker som kanske hade kunnat vänta?!?

Nu ska jag jobba i helgen och sedan ska jag koncentrera mig på att skriva klart mina tolkningar på de frågor vi har i skolmomentet. Jag har dem klar, men måste formulera och renskriva så jag kan förklara så alla förstår *:-S*
Fast jag är mycket osäker på om jag fattat rätt, men det visar sig antar jag...

har idag varit till Sofie och grattat henne - alltid trevligt att träffa den delen av "familjen" ; )
Innan det va vi på match, Maria spelade - i alla fall så mycket hon orkade, hennes astma sätter käppar i hjulet.
Tyvärr förlorade tjejerna med 2-0 men de spelade jättebra trots att en del va sjuka så laget va lite kort på folk.

Nu ska jag bara skriva ett litet referat på hemsidan innan jag lutar mig tillbaka och låter drömmarna ta över...

SOV GOTT!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0