Hemma igen

Ja, det var en kortvecka denna gång, men det kanske behövs med tanke på vad vi ska läsa...
Har varit och handlat lite kläder till barna, ett par sandaler till mig och en tröja...

Kom hem och kastades genast in i rollen som "taxichaufför" - Rasmus skulle hämtas från träning och Maria från Edvin.
Med lite check så fick jag reda på att Rasmus redan åkt hem med Mattias Lindberg så det va Maria som skulle hem.

Eftersom jag slapp hämta den ena kunde jag stanna kvar och prata med Hillevi en stund.
Och det var som vanligt skönt att få prata med henne en stund!!!

Tack för alla trevliga pratstunder - de är guld värd!!!

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen med allt den har fyllts med...

så ja, men jag vill i alla fall lysa upp tillvaron lite grann
Mitt i all skit...


Mitt hjärta och mina tankar finns hos Er som mist någon mycket älskad!
Tårarna tar aldrig slut, saknaden avtar aldrig och man förväntar sig ett slag i dörren och ett; Hallå - jag är hemma nu!

En klok kvinna sa till mig när vi förlorat vår älskade unge;

Gråt! alla dessa tårar bevisar bara hur älskad han var och är

Och jag försäkrar er att ni kommer att för alltid känna så...

När Dina steg har tystnat
finns ändå ekot kvar.
När Dina ögon slocknat
vi alla minnen har.
Vi spar dem i vårt hjärta
tar fram dem då och då.
Så kommer Du för alltid
att vara här ändå.

Okänd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0