jo, en ledig dag?

Nej inte då, fast inga måsten? hahhahahha
Jag har i alla fall fått undan i hallen, är nästan klar i köket och så
har jag sett till att alla "ungar" fått mat.

Nu drog Hasse in till Gävle med Rasmus som ska hälsa på Anna som även hon
fått blindtarmen bortplockad. Lillskruttan! Krya på dej nu fort ; )

Själv ska jag ner och sätta mig med ytterligare en gigantisk tvätthög innan jag fortsätter uppe.
Kanske ska fixa gardinerna också när jag ändå sitter? Nja, vi får se hur det blir med dem.

Hasse har fixat bron nu och så- efter fem år - åkte kattställningen väck
himla skönt faktiskt. Vi har ju faktiskt inte ens katten kvar - han flyttade ju upp till Jessica.

Mjaa, ska nog ta en sväng till byn sen. Måste lämna in nyckeln och så ska Edvin få hämta gitarren
tänkte han skulle få spela lite för oss i kväll; )

Nej, slit mej från datorn, jag måste ju få någe gjort...

HADE så länge
KRAMAR


Finns det något mer underbart än

ung kärlek?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0