måndagen till ända

Japp, och vet ni,
JAG HAR SAGT NEJ IDAG!!!
Jag gav bort ett skift för att kunna förbereda festen och fixa i lugn och ro...

Jag hade lite pyssel på förmidaggen, jobbade på eftermiddagen och har stått i kafeterian på fotbollen på kvällen
MYYYYSIT att se grabbsen klara ett poäng mot SIF 2 - men det hängde på det berömda...

Nu ska jag förbereda för i morron, ett litteraturseminarium, en begravning och ett läkarbesök precis som jag skrev i går.
Efter det blir det ett litet kalas i Sandviken då en av alla underbara syskonbarns sambo fyller år.

Sen bär det av hem för att röja!
Maria ska hälpa mig har hon lovat och idag frågade jag Edvin om han inte kunde ta ett handtag också eftersom han är duktig på det där med städning och plock...

Nåja, det blir som det blir - tyvärr har telefonerna strejkat så jag har INGEN aning om hur många som kommer på festen
men det blir nog säkert riktigt roligt hur vi än gör, det tror i alla fall jag.

Krambanan på er och en extra stor kram till lilla skruttrasslet vårt som ligger på sjukhus
krya på dej Erik, vi vill se dej här snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0