slut:-(

så va det med det, helgen slut och nu kommer en ny vecka med en massa "måsten" och "borden"...
När det är över, när den 4:e juni varit då ska jag inte ha några mer sådana...

Då ska jag bara jobba, jobba, slöa, kolla på fotboll och vara jag...

HAHA
VEM tror mig???

Inte ens jag själv. Fast ibland önskar jag att jag bara kunde knäppa av och bara vara.
Varför är det så svårt?

Jag har jobbat hela helgen nu och när man går där på affärn och plockar varor har man himla mycket tid att tänka - å va jobbigt det kan vara. Det är ibland inga roliga tankar som kommer och man blir ledsen, arg, eller totalt förkrossad. Men när man är där måste man vara glad, tillmötesgående och bekymmersfri - är jag det?
Ibland undrar jag...

Denna vecka ska jag jobba tre dagar, hinna med en begravning, ett läkarbesök, ett litteraturseminarium, få behandling,
2 (åtminstone en) match OCH förbereda festen... om det är någon som vill komma...
Men det löser sig... det blir som det blir eller???

Från det ena till det andra -
Bella har varit med på utställning idag. Lotta tog henne med till Gävle på en inoff.utställning och det gick bra tror jag.
När jag kom hem från jobbet låg Bella utslagen på hallgolvet och på bordet låg tre rosetter.
1 lila HP, en rödgul BIR och en gul BIS 3
KUL att hon skötte sig - eller?

Känner mig lite låg, men jag hoppas att det går över.
Vill ju kunna finnas till hands om det skulle behövas...

Sing me a song, the last one in my life.
My time has come, life has been too short.
Stay in my dream, so I can take you with me.
Sing me a song, that I'll never forget.

See these hands of mine, see how they're trembling
But power has gone and right here at the end
I used to be wild, I was one of the living
See the other side, closing in on me.

Sing me a song, the last one in my life
My time has come, life has been too short
Stay in my dream, so I can take you with me
Sing me a song, that I'll never forget.

Remember the day, the wind and the sunshine
The highway of love, running fast as hell
And into the dark, at 90 miles an hour
A flash in the night, was the last thing I could see.

Sing me a song, the last one in my life
My time has come, life has been too short
Stay in my dream, so I can take you with me
Sing me a song, that I'll never forget.

Sing me a song, the last one in my life
My time has come, life has been too short
Stay in my dream, so I can take you with me
Sing me a song, that I'll never forget.


~The Return~





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0