två dagar avklarade!

JA!!!
Nu är alla redovisningar klar och de uppgifter som ska vara inlämnade är just - inlämnade!

Idag har det varit en lång skoldag eftersom jag klarat av den "rest" jag haft hängande eftersom jag valde att
åka utomlands i stället för att åka hit under vecka 9.

Med facit i  hand kan jag säga att det var värt resan!!!

Nu ligger jag och njuter av att ha sovmorron i morron. Vi börjar inte förrän kl. ett så det blir nog lite shopping
före skolstar... gör inte alls ont.

Ska packa om lite nu när vi går in i nationalekonomimomentet och lämnar kommunikation och praktik bakom oss.

Har också läst på hemsidan att Herrarna återigen spelade oavgjort...
obesegrade visst - men bättre kan ni? ;)

Läste också att Damerna förlorade med 5-0, synd, men kom igen...

Ses å hörs



För att citera en "kursare"
...bollen e rund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0