underbart?!?

Jaa det är underbart att leva och jag är så himla glad för att jag vågade välja att göra just det - LEVA!
Det är så lätt att låta bli när det är motgångar...

Idag har det hänt en hel del här - på alla plan...
På mitt plan har hälften av gardinerna kommit upp, övervåningen är klar och jag är "nästan" ikapp med tvätten.
Jag har också skrivit upp vad jag ska handla för att ha allt som behövs i morron.

Jag hoppas att Carro vill hjälpa mig med de lekar som jag har tänkt
ha på lördag och så ska jag be Rasmus göra en spellista till festen eftersom det är den formen av musik
jag kommer att ha - mest med tanke på att jag inte haft tid att prata med "pärlan".
Nåja, det blir som det blir - trött är jag redan i alla fall.

Mats och Hillevi va hit och fikade på kvällskvisten - trevligt trevligt
Nu ska jag bara varva ner innan sovdags - trots att kunned redan nu ropar efter mig.

Hoppas ni mår bättre nu lillskrutt och stortrassel som ligger vägg-i-vägg på Gävle sjukhus.
Kramisar på er Alla


Kommentarer
Postat av: blondstar

han va lite rädd för o hoppa över festen :D skulle fråga om de va okej först :P hehe. men nu hade han tur o de va på två olika dagar :)

2009-05-22 @ 09:17:20
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Karin

Stortrassel får nog komma hem idag iaf tror ja.. (: Tänkte bara tala om att min käre vän här hemma blir sen till festen emorrn.. Han har match i dalajärna eller vad det heter.. d:

2009-05-22 @ 12:04:47
URL: http://karinl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0