Usch och fy

vilken dag detta har varit!!!
*jag har gått som en zombie hela dagen på jobbet, men jag tror att jag fick en del gjort i alla fall...

va trött hela dan igår, somnade i hyfsad tid, sov till halv sju jobbade mellan 8.15 och 18! men kom inte hem förrän 20...
som jag sagt tidigare; det är underbart med ung kärlek, men gammal trötthet är inte att rekommendera att kombinera detta med... ;)

Har i alla fall haft ett återfall idag *skäms*
JAG HAR GJORT EN SMÖRGÅSTÅRTA!!!

men bara för denna gång, det lovar jag mig själv
(fast jag har en beställd till den 10 juni, men det var en "gammal" beställning)


har pratat med Lotta idag och fåt reda på att våra underbara tjejer varit skitduktiga att sälja newbody!
drygt 15000 om vi räknat rätt!
BRA JOBBAT!
Ni kommer attt vara skitsnygga på invigningen!!!

NU är det dags att sussa, för i morron ska vi ha litt.sem kl 09.00 och sedan ska jag på begravning kl 13.00


Ditt öga är tomt som ett ödehus,
det tör bo någon där likväl:
Man kan skymta ett ängsligt fladdrande ljus
ibland. - Kan det vara din själ?
Nils Ferlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0