yackie...bläää

Vad är detta för moment att avsluta ett läsår med???

man kan ju bara spy. Usch!

Efter dagens föreläsning så gick vi ut och åt med "Norrlandsgruppen" och det va jättetrevligt - och gott.

Limerick i Stockholm AB
Kl sju va vi tillbaka på hotellet och slängde oss på sängen - gissa om det är skönt att bara vara.



Hotellet ligger mitt emot en kändiskrog så vi kanske går ut på spaning i kväll ;)
Fast vi har sett Robban Broberg och Catherine Hansson idag sååå nån har man ju hittat ;)



Hur som helst, detta är en riktig batteriladdarvecka för mig. Och det är välbehövligt!!!
Tro mej, jag är rätt slutkörd, vill inte ta mig för med något alls.

Nu blir det väl skitbra att försöka sig på en 7,5 poängskurs i nationalekonomi?
HJÄLP sökes, kontakta mig gärna på mailen om ni kan och vill ge mig råd och hjälp...
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Hannah Söderblom

Nationalekonomi var en plåga i skolan!! Hoppas det går bättre för dig än vad det gjorde för mig :)

2009-05-07 @ 22:32:47
URL: http://hanniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0