Äntligen!

har jag fått chans och tillfälle att träffa en person som jag har tänkt på så mycket så länge,
men inte tagit mej i kragen och besökt!!

Det var skönt att träffa henne. Mys att prata en stund.


Har idag röjt i köket, tagit reda på lite kläder, kollat med hotellen så allt är OK
det känns som att jag skulle ha behövt hunnit mer, men det har jag inte - tyvärr.

Har nu precis kommit hem från älsklingsKarin där jag varit på oriflame-visning,


Maria har tagit med sig pappan till köpis för att ev. köpa en ny tv till hennes rum.
Där har de mött upp Rasmus och Henke som varit å jobbat.

Nu håller jag på förbereder mig för en Stockholmsvecka, det är en del att komma ihåg och att fixa...

Inatt har vi också haft världens mysigaste PIM här också.
Och det som är allra mysigast är att det va HON som ville komma till MIG.
Men sedan sov hon hos Maria ;)

Jag har också haft ett toppensamtal med en underbar människa - och en mycket klok sådan.
Det är inte alltid så lätt att veta om man gör rätt, men man måste känna själv vad som är rätt för en själv.
Man ska i första hand se till att man själv mår bra och att man kan se andra människor i ögonen.
Man ska inte bry sej så mycket om vad andra säger och gör i "utsatta" lägen
ofta är det bara osäkerhet som ligger bakom.

Jag hoppas i alla fall att kvällen blir toppen och att vi kan ha fler samtal.
Det är toppen att få prata av sig och jag tror att alla behöver det!



Kom ihåg alla att ÄLSKA är ett starkt ord som inte ska missbrukas.
Men jag ÄLSKAR er alla!


KRAM


Kommentarer
Postat av: FIA.

Du är en ängel för mig,en vän med stort hjärta.en som förstår vad saknad,längtan är.varma kramar Fia.

2009-11-28 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0