blomma - frost?

frostbomma???

Nej - bara en dum rubrik.

Har varit på korpmatch och äntligen - ÄNTLIGEN så släppte det för kundvagnarna!
De vann med 7-0.

Efter det åkte vi direkt hem för att komma i säng i tid...å här sitter jag å skriver blogg!!!

Korkat jag vet, men just nu är jag inte så trött!
Jag är ju en riktig nattuggla jag, vill gärna sova på mornarna...

Nåväl...
Nu har jag bara en vecka kvar på min praktik, eller 5 dagar
det har gått sååå fort och jag har haft sååå roligt!

Ytterligare en gång är jag övertygad om att jag valt RÄTT!

Dessutom har jag knytit en massa viktiga kontakter med andra SYV:are under denna praktik.

I morron - för mej är det fortfarande i morron fast det är idag egentligen - är en annan dag...
då har vi annat att tampas med!
Känns lite kymigt, men det ska väl gå vägen det också.

Nu jävlar tar vi dom! Tänk positivt! Negativa tankar drar bara ner en i sorg å bedrövelse...
jajajajajajajajajaja


nja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0