funderar

på hur man ska hitta motivation?
Har ni några förslag?

Jag vill så mycket men hinner så lite och det jag skulle ha hunnit glömmer jag bort...
Vad är det för fel?

glor på TV och skriver på de uppgifter som ska in
men för en gång skull kanske man ska ta och sussa lite tidigare?

Ska man kanske ta och leta fram en kalender och planera livet?
njaäää- gud vad trist det kändes, måste man leva ett strikt planerat liv bara för att man inte kan leva "halvstrukturerat"?

Men det blir kanske bättre?
Det finns ett gäng ungdomar - med mina ungar i spetsen - som ger mej massor av energi!
Tack för det...

resten av min stora bullriga familj - mamma, systrar med familjer, gubben och hans syskon med familjer
ger mej också glädje och ork - även om jag är dålig på att hålla kontakt...

Love you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0