ONT!!!

Faan va dum man är som inte håller sig till det man vet fungerar!!!

Vaknade i morse med en huvudvärk som ... jaa ingen vill att jag skriver som vad!
Bestämde mig för att gå och få hjälp hos en som jag gått hos förut för att få hjälp med nacke och axlar.
MEN vilken tabbe!

Nu sitter jag och gråter för jag har så jävla ont - I HÖFTEN!!!
som jag inte kännt av ett dugg sedan jag började gå hos Uppman...varför skulle hon vara i svanken och förstöra den braiga känslan?!?
FAAAN


Har idag varit på studiebesök med ett gäng till OP - jättetrevligt!!!
Två besök - 10 underbara elever.

Just nu sitter jag och tycker synd om mig själv, ska sussa om en stund och i morron har jag en hel dag med renskrivning, förberedelser, rester och städning -OM jag kan...
Ha det så himla bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0