En av alla höstdagar

...Mia - min klippa - har varit här idag och vi har pluggat!
Det känns lite bättre nu!

Vi är väl hyggligt klar med det vi skulle hinna idag, Mia får ner mina ord på pränt och sedan skriver jag till lite ;)
TEAMWORK!!! haha
De skrattar åt oss eftersom den ena börjar säga en mening och den andra avslutar eller så säger vi exakt samma saker samtidigt...

Efter det så åkte jag och hämtade allra käraste syster och skjutsade henne till sitt jobb, därför ringde jag aldrig Lotta - sorry...
Efter det så åkte jag till Hasses jobb och pratade av mej lite med Ann-Kathrin - Alltid lika trevligt!
Och så efter det åkte jag till Gunilla och hälsade på. Blev kvar där tills det var dags att handla och hämta brudarna från träningen.

Sent jaa, men det är ju lov ;)
Nu ska jag skriva ner min frågeställning till i morron - så jag kan sova länge...

Sen är det städning som gäller - bläää, men det är ett MÅSTE nu i detta skitiga hus.
Men på nåt sätt känns det som att jag har lust att städa - i morron!

Men kom gärna och "stör" så jag kan ta en paus hahaha
Välkomna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0