nu kommer de...

...de utlovade korten ;)

2 av mina underbara ungar ; )

Vad ska man säga?

Å ännu en - ett riktigt charmtroll...

Matylen - sååå hungrig är jag...



Ett enda ruttet äpple kvar på trädet...

En himla massa frostnupna plommon...

Rönnbär - hur mycket som helst

En enam stackars ros kvar - knopparna lär ju inte hinna slå ut





Som tur va hade ingen lust att fota mej haha -

mitt på hållet, två strike till och avslutade med en åtta = 208 p till Rasmus
Lustig hängde inte riktigt med!

Lite bildbevis från de senaste dagarna...
a en bra dag och helg


Kommentarer
Postat av: Lustig

På den där bilden såg det ju rätt bra ut! :) Tur att inte hela resultatet blev med! :) Nästa gång (som jag hoppas det blir) så ska jag ta med mig min kamera också, så du får vara med på ett hörn! :)

2009-10-09 @ 18:59:50
URL: http://luustig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0