ytterligare...

två uppgifter är klar...eller en av dem halvfärdig i alla fall...
fattas bara ett litteraturseminarium (fredag förmiddag) och sedan ska jag skriva en logg utifrån det.

Sedan är det inget mer i detta moment förrän vecka 44 då vi ska ha ett litteraturseminarium och ett diskussionsseminarium om de olika teorier och metoder som vi tidigare har haft litt.sem om!!!

Kaka på kaka???


Nu ska jag låna ut nya boken till Mia så hon får läsa den fram till jag ska åka
 -tänk det är bara 7 dagar kvar nu!!! -
Så jag kan ta den med mig och läsa på semestern ; )

Men nu ska jag ta och leta på mitt badkort som min allra käraste har förskingrat för mig...
Man får inte ha någonting ifred alls!!!

En Enorm kram till S,F o R med resp. idag
Jag tänker på Er hela tiden idag!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0