Bio

å inte vilken bio som helst!
FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN

WOW
Filmen va skitbra! Trots att det saknades en del från boken, men helt klart sevärd!!!
Efter filmen gick vi till

å mumsade i oss en himla massa mat!
Jag e lite besviken för jag orkade inte allt och det blev heller ingen efterrätt, men det å andra sidan behöver man ju inte det heller ; )
Nu ska jag försöka mej på ett maskininnehlsbyte i tvättstugan innan jag sätter mig å viker den tvätt som e tvättad å torr...
Sen ska jag sova!!!

Lena - du får gärna komma hit och plocka plommon om du vill ha ; )

Underbara dottern!!!

Underbara sonen!!!


Sist men inte minst ett litet syntest för Er alla...


Testet är från Kina så om du inte kan läsa så 

dra i yttre ögonvråarna så att du får sneda ögon (som en asiat).

 Fortsätt dra tills dom nästan är stängda.
Kan du läsa vad som står då ?


Kommentarer
Postat av: Lena

Ni verkar ha haft en trevlig kväll i storstaden = )))

Vi får se om vi får tid till att plocka plommon i helgen = )



Kram Lena

2009-09-19 @ 11:39:46
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se
Postat av: jch

Jag ska snart se den filmen.

2009-09-19 @ 12:27:54
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0