bra...

En riktigt bra dag!!!
Jag vaknade av en riktigt elak och ledsen liten donna idag.
Hon hade missat bussen på grund av en "jävla lappjävel" och för att "bussfan för en gångs skull va tidig"!!!

Nåja, eftersom jag i alla fall skulle iväg till Sandviken så lugnade jag henne med att jag lovade skjutsa henne.

Efter det åkte jag och hämtade Mia för ett riktigt trevligt besök på Björkhagsskolan i Hofors.
Man känner det som att man kommer "hem" när man kommer dit.
Det är alltid så trevligt att träffa Susanne och Maria, IVIK-klassen och alla andra på skolan.

Vi fick en pratstund med dem innan det va dags att åka hemåt igen - jag lovade att jobba mellan 13 och 18 idag.

Men efter att jag lämnat av Mia hemma hos henne så hann jag in på "macken" och köpa mej lite lunch som jag åt tillsammans med Gunilla som passade på att luncha med mig - TREVLIGT!!!

Sen jobba - inget märkvärdigt, bara som vanligt - kul att göra något annat i alla fall!!!

Efter det har jag "vilat" kollat på IDOL, snackat skit med Jessica som kom förbi på en kopp och nu samlar jag ork att byta i tvättmaskinen.

Måste packa, dammsuga och torka golven? eller? nääe, det får bero till efter helgen. Ingen kommer ju att vara här jue. Maria ska bo en natt hos Edvin och en natt hos Clara så det får faktiskt vara. JA, jag har fattat ett beslut.

Men ska i alla fall försöka få ur alla prylar från gamla sovrummet......

Och bilen?
Jaa, det  verkar vara svårt för dem att lämna tillbaka den, men å andra sidan kan vi ju lika gärna åka i SAABEN
då är det ju i alla fall bara bränslet som kostar oss något...

NEJ
Sätt fart nu! gör något ; )

Seees...
Kramisar


Here we come...

Hotellet vi ska bo på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0