Dag 1

efter en natt med tre timmars sömn är jag riktigt trött idag...
Vi  kom till Stockholm kl 8 och letade på hotellet
Ett nytt ställe igen...

Men den här gången ligger det mitt i centrum - precis bredvid Hötorget.

Min mage är inte att leka med och jag mår jätteilla...
är väl överhettad efter en omtumlande tid hemma...



Men under dagen har mycket släppt och löst sig - så långt det är möjligt...
Nu går vi vidare och försöker leva som vanligt...



Har haft en redovisning idag och det är det enda vi gjort...
När vi kom tillbaka från skolan opererade Mia sin tå innan vi gick ut och åt
tacotallrik - mmmm

Nu har vi "casat" klart och ska kolla IDOL, men min mage mår inget vidare så vi får verkligen se hur det blir i morron!!

Det va visst nåt annat skitprogram som vi skulle se också -
typ svenska Hollywoodfruar eller nåt sånt;)

Tänker på Er alla därhemma!
Men jag kommer snart hem igen och då hittar vi på nåt kul - eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0