den första svalan

Låten är sååå jävla bra!!!

Sommaren var allt vi fick
nätterna var korta
vi älskade ett ögonblick
men sen så var du borta
och regnet föll och blev till snö
september log och sa adjö
När vintern kom så blev den väldigt lång


För idag såg jag den första svalan
flyga över taken, 
sommartecken nummer ett
just idag, så vet jag att du kommer
och en doft av sommarn, 
gör så att jag svävar så lätt
som svalorna

Januari var så mörk
kall var februari
men värmen fanns där inom mig
för hjärtat fanns du kvar i
min dröm om dig, i varje slag
kom närmare för varje dag
I mars, april så vaknade jag till


Och idag såg jag den första svalan
flyga över taken, 
sommartecken nummer ett
just idag, så vet jag att du kommer
och en doft av sommar, 
gör så att jag svävar så lätt
som svalorna

och snart så får jag hålla dig 
och jag kan knappast hålla mig
för alla tecken säger mig
att du är påväg


För idag såg jag den första svalan flyga över taken, sommartecken nummer ett just idag, så vet jag att du kommer och en doft av sommar, gör så att jag svävar så lätt som svalorna

Jag kan i alla fall säga helt säkert nu;
Att kliva upp tidigt på morgnarna är INGENTING för mig!!!

Jag kan knappt fatta att jag utbildade mig till BAGARE!!!
-
När går de upp?? de börjar ju typ 3-4 på morron!!! hallå - då har ju jag precis gått och lagt mig ; )
Hur som helst så blev det jobb för mig idag - allt annat fick skjutas undan ; )
Men det va roligt att jobba...hade kunnat få jobba i morron också, men tyvärr har man ju att göra ändå med vår
underbara hemtenta ; )
Maria har spelat match i dag och de spelade sååå himla bra, men förlorade ändå:(
Nu e de bara en match kvar för dem innan uppehållet...
Sedan har jag fått en underbar present idag på posten...
en DVD från Gothia Cup - från invigningen!
Gissa vem som satt här å tjöt då när den visades???
Faan alla ni som inte varit där, fått uppleva att "din" klubb/förening kliver in på planen och ÄGER hela Ullevi och 
representerar SVERIGE inför drygt 50 000 pers!!!
Jag hoppas hoppas att jag får chansen att jobba för ytterligare
GOTHIA-resor!!!

I morron, mina vänner, är en ny dag
och vad den för med sej...
det vet vi i morron den här tiden ; )














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0