Falun

Sååå har vi varit till Falun och handlat Badkläder eller bh och trosor...typ...

Vi strosade på lite i Falun och hittade direkt till de ställen vi ville gå på- precis som om det varit så att vi inte gjort något annat än sprungit på gatorna i Falun ; )

Vi käkade lunch på Åhlens innan vi for hemåt
och det är tur att det va rätt långt för Hillevi och jag kan prata om allt mellan himmel och jord hur länge som helst!

Nu ska jag hämta en - förmodligen - skittrött unge i Högbo
som sen bara ska hem å svira om innan hon ska till Sandviken på nån tjejmiddag...

Sen mina vänner hoppas jag att något alldeles extra kommer att hända ; )



Man ska inte sörja det man saknar utan glädjas åt det man har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0