har det släppt nu?

JAjajajajajajaajajajajaja

Årsundas dag idag!!!
Dam div 5 vann mot Stensätra med 1-0
och Herr div 4 vann mot Hofors med 1-0

Kan helgen börja bättre???

Dagen har inte bjudit på så himla mycket annars, mest suttit och läst och försökt sondera hur man ska lägga upp arbetet på för vis.

"Mom´s Taxi" is on the road again...
Maria stannade vid Hedåsen för orientering direkt på morronen idag och ville ha skjuts till skolan sen.
Så jag fixade det...men hade förmodligen inte gjort det om jag inte skulle ha hämtat Jessica i Sandviken vid ungefär samma tid.

Sedan har jag suttit och planerat lite, kollat läget med vad som ska göras i "fotbollens" värld och fått lite ordning på papper mm.

I mon ska jag till Underverket i Falun med Hillevi...
Dax för nya "kassar"


Ha det allra bäst nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0