Hey baby

...

Hey hey baby (ooh ah) I wanna know if you'll be my girl
Hey hey baby (ooh ah)I wanna know if you'll be my girl...

Japp!

Lyssna på den och försök vara "nere" - det går inte!

Och jag är inte det heller längre!!!
Har varit hos världens absolut BÄSTA människa att prata med när man mår skit
(det finns flera, men i just detta läge med skoldepression)

MIA PETTERSSON

Jag har tagit ett par viktiga beslut och vi har diskuterat igenom allt och nu känner jag att jag är på gång igen!

Sitter här hemma igen nu och har snart skrivit klart det som "raderades" igår/inatt...
Och det går riktigt bra!
Snart kan jag skriva ut och häfta ihop hemtentan...

Resten löser sig.

Nu ser jag med stor glädje fram emot helgen - utan en massa skit hängandes över mig.

Jag är FRIIIII ;)

Denna bild får illustrera min känsla;
Jag har tagit en bit av kunskapens hjärta och den är nu för alltid min!

En skön känsla alla ni som följer min blogg -
jag mår bra igen nu ;)

En annan källa till energi är Hillevi...
En människa som man blir bara sååå glad av att prata med!
Ge ge ge energi - och man får tillbaka ;)

"Love ya evrebody"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0